Pazar, Şubat 10, 2013

tav


mavi bir rüzgar savuruyor saçlarımı
zaman ve mekan üstü yolculuğa çıkarıyor beni
bakışlarım yelkovana tutsak
sen geceye sığınak
tesellim zamana dahil olabilmek

Tanrı'yla benim aramda bir ben
uçurumdan düşen ben
bir dala tutunan ben
topraktan doğuyor gün

gün batıyor geceyi peşinde sürükleyerek
kalemler büyülü değnek
geçmiş silinmişliğe teslim
aram yok eskisi gibi yemeklerle
baharatlar yalnızca renk

kokuna göm beni yabancı
bulutlarla kaplı yeşil bir vadiye aitsin
biliyorum
tahtadan döşekler kucaklıyor huzuru
iyiliğini seziyorum

ah tanımadığım sen
en uzak dalganın köpüğü denli beyaz
kumru kuşları kadar sabırlı
aldırış etme sen bu serseriye
tuzum tuzuna dokunuyor
mavi bir rüzgar savuruyor saçlarımı
bir asma yaprağının hikayesine düğümleniyorum

Share artikel ke :

Facebook Twitter Google+

1 yorum: